måndag 28 december 2015

Fåglar och pyttipanna


Jag är ledig! Julens stresspåslag är över och jag har haft flera dagars ledigt. Efterlängtat att äntligen få sova! Och så... Är jag ledig kan jag bara koppla av till en viss gräns, sedan börjar rastlösheten! Men det är bra för när jag är ledig använder jag den där otåligheten till att göra det jag verkligen vill! Och fundera ut ännu mer som jag vill... 


Tiden i soffan har ändå gett resultat. Löparen som skulle varit färdig till jul är nästan klar :) Bara kantbandet som ska sys färdigt. Och så har jag stickat en pyttipannasjal! Jag som aldrig stickar! Men med inspiration och mod från en vän som påstod att det inte alls var svårt gick det bra :) Återkommer med ytterligare en bild när den är blockad.


Vill du sticka en egen hittar du mönstret här: http://www.jarbo.se/garnomeras-pyttipanna/

Och så fotograferar jag fåglar... Otroligt nördigt och beroendeframkallande precis som jag vill att det ska vara! 
Är man ledig finns inget bättre än att äntligen få snöa in!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar