tisdag 28 juli 2015

Nödläge

Ibland infinner det sig... Nödläget när man längtar efter något att sätta händerna i men inte riktigt har tid att dra igång något stort. Då får man hämta nödutrustningen och försöka hitta på något lagom litet. Nödutrustningen i detta fall var en låda med tygspill. Den som spar hon har. Ibland lite för mycket... Men nu kom det till användning. I någon av mina ordningsamma stunder har jag sorterat alla småbitar i färg. Det underlättar...!
En snabbskiss på papper av vad som dök upp i huvudet...
Klippa och sy...
Tolv ringar ska det bli. Tror jag. Så här långt är jag rätt nöjd med resultatet. Åtta ringar kvar...





2 kommentarer:

  1. "inte riktigt har tid att dra igång något stort" Och det här är nånting litet menar du. Jösses vilken energi som ändå finns...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl det att mitt andra projekt är så mycket större... Då kändes det här lagom hanterligt och kravlöst :)

      Radera