tisdag 15 april 2014

Egengjort

Ofta tänker jag inte på hur mycket "egengjorda" saker jag faktiskt har hemma... Och så inser jag hur besvärligt jag skulle tycka det skulle vara om jag var tvungen att gå till affären varje gång jag vill ha något. Ofta finns ju inte just det som jag har tänkt. Inte blir det jag själv gör alltid heller så som jag tänkt, men då har jag lite större överseende... 

Några vardagsbilder på mitt egengjorda:

Ståltråd är roligt, önskar jag hade mer tid.

Liten vårfågel i riset.

Isbräckshjärta, tycker nog att det passar hela året...

Små katter i riset som jag alltid måste ha! Inte min egen modell men har väl hängt med sen jag var kanske fyra år. Inte samma katter dock, är inte helt säker på vilken generation detta kan vara.

Små tygbakelser och en tavla målad på porslin någon gång på 90-talet.

Silvrig glasstjärna sedan i julas - tycker inte den är julig så den får hänga med året runt.

Och det var bara en del. 

Det är väl så - jag tycker om att göra grejor...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar