måndag 8 april 2013

Helgen i fast forward

Ibland hinner man inte med, tiden går så fort! Tror att någon tryckte på fast forward-knappen av misstag under helgen som gick. Ibland skulle man vilja stanna lite mer i nuet, men jag känner mig själv. Skulle då antagligen bli lätt uttråkad... Och vår helg har varit rolig :)
 
Jag behövde något vackert att sätta på paketet med doppresent så jag lindade ett fint band runt ett av mina glashjärtan.
 
 
Tycker nog att det blev fint som dophjärta och även går att hänga på väggen.
 
 

Vi hann också med ett besök på handens hus http://www.handenshus.se/ där vi hämtade ett gammalt bakbord som jag förälskade mig i någon gång i vintras. Där är verkligen en inspirerande miljö av gammalt, nytt och hantverk. Under sommaren kan man njuta av en fika i den underbara miljön och inte minst av alla vackra blommor.
 
 
Jag hade tyvärr bara mobilkameran med mig så bilderna gör det inte rättvisa. Det finns så många detaljer att titta på, som mycket  vackert rostat smide till exempel.
 
Och den här fantastiska bänken skulle jag inte ha något emot alls... En helt fantastisk skapelse av en vävstolsstomme.
 
 
 
 
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar