tisdag 5 mars 2013

Splittrad tisdag

Vissa dagar känns snurrigare än andra, det är så mycket man vill hinna med men tiden är begränsad. Glas är strimlat och ugnen är laddad med några kransar till. Klipper och pusslar ihop mina tulpaner och klämmer lite på den fina handfärgade filten jag fick hem igår. Som jag har väntat på den! Men jag har lärt mig att när ett paket tar så lång tid att man börjar misströsta och tro att det kommit bort... Så har det hamnat hos tullen...
Och så borde jag verkligen skriva mönster till allt det där som redan är färdigt.

 
Men jag svarar väl som vanligt om någon frågar vad jag har gjort idag. Åh, inget särskilt...

2 kommentarer:

  1. Kanske borde du föra journal över vad du gör...arbetar med sinnesintrycken kan du skriva när du fingrar på filten.. Du verkar superenergisk om du frågar mig. Jag vet att allt du gör plockar tid.../ Malin K

    SvaraRadera
  2. En journal är säkert en väldigt bra idé. Ibland känns det som man inte åstadkommer någonting eftersom det man gör tar tid i flera steg. Det är först när jag ser bakåt som jag märker att det faktiskt blev resultat. Att arbeta med sinnesintrycken lät väldigt fint :) Och det är nödvändigt för att få känsla och idéer. Baksidan är att man då känners sig rätt lat för att man inte producerar... Men jag ska tänka så i framtiden: idag har jag arbetat med sinnesintrycken :)

    SvaraRadera